10 zmien v životnom štýle, ktoré pomôžu k lepšej erekcii

Lepšia erekcia vďaka zmene životného štýlu

Zmenou životného štýlu a teda zlepšením celkového zdravia, sa môžete zbaviť slabej či nedostatočnej erekcie aj bez toho, aby ste užívali lieky na erekciu, ktoré majú mnoho vedľajších účinkov. Samozrejme neplatí to pre každého muža, keďže vždy záleží od konkrétnej príčiny erektilnej dysfunkcie.

Tu je 10 zmien, ktoré vám môžu pomôcť zbaviť sa problémov s erekciou bez potreby užívania liekov na potenciu.

Pomoc pri predčasnej ejakulácii

  1. Snažte sa menej jesť

Výskum preukázal, že nízkokalorické jedlá zvyšujú chuť na sex. Obmedzovanie kalórií taktiež aktivuje gény, ktoré vám zabezpečia dlhší život. Z ťažších jedál budete len unavení a ospalí. Aj v prípade, že nepotrebujete až tak pravidelne obmedzovať kalórie, možno bude pre vás užitočné obmedziť aspoň veľkosť porcie ak viete, že večer bude príležitosť na sex.

  1. Snažte sa schudnúť

Bolo dokázané spojenie medzi obezitou a erektilnou dysfunkciou. Nespočetné množstvo zdravotných problémov je spájané s nadmerným množstvom tuku v tele, vrátane diabetes II. typu. Muži, ktorí majú diabetes II. typu sú viac náchylní ochorieť na ED, aj kvôli poškodeniu malých ciev, ktoré zásobujú penis. Zhodenie len zopár kíl, môže napomôcť v boji proti impotencii a zlepšiť kontrolu hladiny cukru v krvi.

  1. Jedzte viac ovocia a zeleniny. Vyhýbajte sa polotovarom

Ovocie a zelenina by mali tvoriť väčšinu stravy, ktorú denne skonzumujete. Príležitostne by to malo byť mäso, určite však nie trikrát do dňa ako hlavné jedlo. Hormóny, ktoré sú prirodzene prítomné, či pridávané do mäsa, môžu narušiť tvorbu testosterónu v tele.

Plastovo balené jedlá a nápoje obsahujú zväčša zmäkčovadlá ako BPA. Ak sa BPA dostane do vášho tela, správa sa ako ženský hormón, estradiol. Tento estrogén narúša prirodzenú tvorbu testosterónu a môže tak znížiť chuť na sex zvýšením hladiny estrogénu v tele.

Akékoľvek jedlo alebo nápoj balený v plaste obsahujúcom BPA obsahuje stopy chemikálií. Už existujú síce niektoré z plastov bez BPA, ale sú obavy, že chemikálie v nich obsiahnuté sú takisto nebezpečné pre organizmus. Najlepšia voľba je teda kupovať potraviny, ktoré nie sú balené alebo tie, ktoré sú balené v skle. BPA sa nachádza aj vo vnútri plechoviek a konzerv.

  1. Doprajte si viac pohybu

Ak potrebujete zhodiť zopár kíl, cvičenie vám určite pomôže. Cvičenie taktiež zvyšuje úroveň energie počas dňa. Rezká večerná chôdza vám môže pomôcť navnadiť sa na romantiku v posteli. Pohyb zlepšuje kardiovaskulárne funkcie, čo znamená, že sa zlepšuje aj cirkulácia v penise. Ďalšou výhodou cvičenia je zvýšená produkcia neurotrasmiterov v mozgu, čo hrá dôležitú rolu pri sexuálnej funkcii, chuti na sex a celkovej nálade.

  1. Doprajte si vitamíny

Na tvorbu testosterónu v tele sú potrebné živiny. Napríklad zinok je nevyhnutný na tvorbu testosterónu, no veľa mužov ho nemá dostatok. Kombinácia správnych vitamínov vám zabezpečí odporúčaný príjem živín bez toho aby ste prijali nadbytočné kalórie. A navyše zvýšený príjem živín bez nadbytočného príjmu kalórií vám uvedie apetít do normálu.
Tablety na zvýšenie testosterónu

  1. Dajte si rybí olej

Rybí olej obsahuje omega-3 mastné kyseliny, ktoré sú prospešné pre srdce a mozog. Pomáha aj prirodzene znižovať krvný cholesterol, potláčať tvorbu krvných zrazenín a zlepšiť cirkuláciu.

U zvierat sa preukázalo, že rybí olej zvyšuje tvorbu spermií ako aj zlepšuje tvrdosť penisu. Rybí olej ako taký nemusí byť riešením pri ED, ale spolu so zmenou životného štýlu môže priniesť badateľné rozdiely.

  1. Užívajte Gingko Biloba

Gingko Biloba je najznámejší doplnok na zlepšenie pamäti. Tento bylinný doplnok pomáha zlepšovať cirkuláciu v tele najmä pri najmenších cievach. Údajne zlepšuje pamäť lepším prívodom krvi do mozgu. To znamená, že ak zvýši prítok krvi do mozgu, môže zvýšiť prítok aj do penisu.

POZNÁMKA: Ďalšie veľmi prospešné rastliny na potenciu, na ktoré rozhodne netreba zabúdať sú: Maca peruánska, Ženšen, Tribulus terrestris

  1. Nepite alkohol

Malé množstvo alkoholu vás síce dostane do náladičky potlačením stresu, ale uvoľňujúce účinky alkoholu nie sú správnou voľbou pre dosiahnutie a udržanie erekcie. Nadmerné množstvo alkoholu je prekážkou v dobrom sexe a často stojí za problémami párov, ktoré hľadajú poradenstvo.

  1. Prestaňte fajčiť

Ak ste fajčiar, teraz je tá správna chvíľa prestať. Nikotín zvyšuje krvný tlak, ktorý môže koniec koncov poškodiť malé cievy, ktoré sú zodpovedné za prívod krvi do penisu a umožnia tak dosiahnutie erekcie. Výskum naznačuje, že organizmus poškodený tabakom sa môže kompletne uzdraviť po určitom čase bez fajčenia. Možno to nezaúčinkuje hneď, ale účinky sú dlhotrvajúce.

Erektilná dysfunkcia

Negatívny vplyv fajčenia na erekciu

  1. Doprajte si dostatok spánku

Veľa mužov si nedopraje dostatok kvalitného spánku. Do neskorej noci pozerajú TV alebo pri ňom zaspia, a hoci si to neuvedomujú, svetlo a zvuk z TV narúša kvalitu ich spánku. Spánok je nevyhnutný pre každú funkciu tela. Je to čas kedy sa organizmus obnovuje. Ak nemáte dostatok kvalitného spánku, vaše telo sa neobnovuje. Takže vypnite tú telku (alebo PC) a choďte spať.

Na záver

Možno nepotrebujete podstúpiť všetky tieto zmeny. V podstate ani nemôžu byť všetky účinné práve pre vás. Určite však za pokus stoja. Zmenou životného štýlu môžete poraziť impotenciu raz a navždy.

 

10 zmien v životnom štýle, ktoré pomôžu k lepšej erekcii
4.1 (82.22%) 9 vote[s]

Comments
  1. 2 roky ago
  2. 2 roky ago

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Táto webová stránka používa Akismet na redukciu spamu. Získajte viac informácií o tom, ako sú vaše údaje z komentárov spracovávané.

TOPlist